Husk at gemme bonen

Administration

Der er mange, som rejser i forbindelse med deres arbejde, og som ofte er ude på større og mindre ture for at enten sælge eller tage del i messer eller andet, og de skal ofte selv lægge ud for deres udgifter. Det, som er vigtigt, er, at du sørger for at du gemmer alle dine boner, så du kan få pengene godtgjort af dit firma, når du kommer hjem. Det er jo ikke meningen, at du skal betale for dine udgifter, når du er ude og rejse for firmaet.

Det kan være svært at holde styr på alle de forskellige udgifter, som der er, når du selv ligger ud for de middage, du spiser, for de taxaer eller andre køretøjer, du bruger, når du er ude i embedsmedfør. Men dette er nu blevet lettere end nogensinde før, og det er med sikkerhed, du ikke igen kommer til at mangle dokumentation for dine udgifter. Det er jo med at holde styr på det hele, så du kan få refunderet det hele fra firmaet, når du kommer hjem igen. Det er dog ikke kun for dem, som har rejseudlæg. Det kan være for enhver, som har det som en del af deres arbejde, at de skal ligge ud og så få refunderet pengene af firmaet.

Bonner

Lad et program holde styr på det hele

Nu er der så et program, som gør det hele lettere for dig at holde styr på alle dine udgifter. Det er så let at bogføre det hele og at holde styr på alt, at du næsten glemmer, hvordan det var, før du kunne lagre det hele og holde styr på det hele digitalt. Det har aldrig været lettere at holde styr på alle de mange bilag, som der er i ethvert firma, og du vil samtidig gøre det så meget lettere for dine ansatte at få de oplysninger, som de skal bruge. Det hele har de jo adgang til digitalt, og de kan let finde det, lige meget om de er på selve arbejdspladsen, eller de er på farten og befinder sig ude hos en af firmaets kunder.

Når du har alt digitalt, så er der også den mulighed, at du selv er med til at kontrollere, hvem som har adgang til hvilke papirer. Hvis alt står på hylder hjemme i firmaet, så er det noget mere udsat, og alle og enhver kan gå i det. Det samme gælder i tilfælde af brand eller vandskade, det er let at hente digitalt, skulle uheldet være ude, og der sker noget i den retning, så er alt jo til at hente let og hurtigt på den backup, som du selvfølgelig har online.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *