Spar tid og penge i din virksomhed

Administration

Er du chef for en veletableret virksomhed, eller er din virksomhed stadig et nystartet projekt? Lige meget hvad ved du helt sikkert, at det kan være svært at holde styr på alle de forskellige processer i din virksomhed – og endnu sværere at holde styr på den mange forskellige omkostninger. Her får du tre gode råd til, hvordan du kan spare tid og penge på dine kommende projekter og på alt fra firmarengøring til emballageindpakning.

Køb billigt emballage – der er mange penge at spare

Oplever du også, at kontor- og pakkemateriale faktisk udgør en stor omkostning for din virksomhed? Mange steder koster emballage faktisk en del mere, end det burde. Derfor er det første råd meget simpelt. Du og din virksomhed kan nemlig spare mange penge, hvis i har styr på indkøb af billigt emballage frem for dyrt. Hos Emballage-shoppen.dk kan få alle former for emballage og alt indenfor området – og endda til meget konkurrencedygtige priser. Du kan blandt andet finde foldekasser her.

På sigt vil dette spare din virksomhed for mange unødvendige omkostninger. Specielt hvis din virksomhed har en tilknyttet webshop, er der stor sandsynlighed for, at du bruger alt for mange på emballage til indpakning.

Lad de professionelle klare rengøringen

Bruger du mange unødvendige penge på lønnede rengøringsmedarbejdere? Og føler du tilmed aldrig, at arbejdet bliver gjort godt nok? Denne problemstillinger kender mange virksomheder. Rengøring er vigtigt, og rene kontorlokaler fremstår både professionelt for kunder og medarbejdere. Også derfor kan det spare dig for mange bekymringer, men faktisk også penge, hvis du lejer et professionelt rengøringsfirma til at klare rengøringen på din arbejdsplads. Desuden behøver dette heller ikke at være dyrt, da mange rengøringsfirmaer tilbyder en billig og konkurrencedygtig pris. Hvis du bor i Århus og omegn, kan Right-way klare rengøringsopgaven for dig – se mere her.

 

Brug en ny, smart og overskuelig app, og spar både tid og penge

Artiklens sidste forslag er en ny revolutionerende måde at overskueliggøre regnskaber og forskellige arbejdsprocesser på. Der er nemlig blevet lavet en lang række apps, som blandt andet kan hjælp dig med bogholderi, lønberegninger og meget, meget mere. På denne måde kan du få teknologien til at varetage opgaver, som før har kostet både tid og mange penge i lønninger. Disse medarbejdertimer kunne bruges på andre former for arbejdsopgaver. De fleste af disse Apps har et månedlig abonnement system, hvor det koster helt ned til 100 kr. om måneden at få adgang til appen.

Hvis du driver en ældre, veletableret virksomhed, som har råd til at ansatte manuelt varetager disse opgaver, skal du måske se bort fra dette råd eller måske bruge disse apps som et hjælpende hånd til medarbejderne. Men hvis du derimod driver en nystartet virksomhed, vil disse apps være perfekte til at hjælpe dig med at overskueliggøre de mange forskellige arbejdsprocesser, som du møder i en virksomhed. Det er et billigt og genialt tiltag, som helt sikkert er vejen frem, og som vil hjælpe mange virksomheder med strukturering i fremtiden.

 

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *